VRK Newsletter 08-14.10.22: дослідження рекламодавців від ВРК та Factum Group, національний відбір на The Greatness Challenge та українські фіналісти LIA 2022

14.10.2022

Команда ВРК зібрала для вас актуальні новини рекламної індустрії за період з 8 по 14 жовтня.

 

Сьогодні, 14 жовтня в Україні відзначають День захисників і захисниць України.

Вітаємо усіх захисників та захисниць нашої країни! Слава Україні!

 

НОВИНИ ВРК

ВРК опублікувала дослідження "Тенденції в управлінні маркетинговими комунікаціями під час війни"

Дослідження було проведено у співпраці з дослідницькою компанія Factum Group з метою оцінки впливу війни на маркетингові комунікації, розуміння існуючих викликів перед маркетинг-командами та планів на майбутнє.

 

Український клуб ADC*UA оголошує національний відбір на європейський конкурс The Greatness Challenge 2022

Метою відбору є пошук команди з двох молодих креаторів, яка візьме участі в журі європейського конкурсу ADCE Awards 2022 в Барселоні 29-30 листопада 2022 року.

 

ВРК закликає агенції активно долучатися до створення міжнародного дайджесту CrUAtivity

Для цього надсилайте віжуали або відео своєї роботи та короткий опис проекту. До 5 листопада збираються роботи за вересень та жовтень. Метою проєкту є представлення міжнародній спільноті український креатив та агенції, що його створюють.

 

НОВИНИ ІНДУСТРІЇ 

Viber запустив стикерпак до Дня захисників і захисниць України

Viber в Україні пропонує скористатись приводом та привітати новим стикерпаком та листівками наших найсміливіших бійців

Компанії Google та Kantar провели серед жителів України дослідження про сприйняття рекламного креативу під час війни

Дослідження показало, що 54% опитаних вважають, що бренди мають продовжувати рекламувати товари та послуги; 45% вважають, що рекламні активності мають враховувати воєнні реалії,  71% опитаних позитивно ставляться до гумору в рекламі, а 57% — до використання нових відомих воєнних образів (Патрон, Байрактар, HIMARS). 

 

IAB Україна опублікувало список сайтів, до яких є претензії від правовласників, сформований Ініціативою Чисте небо

IAB Україна закликає агенцій та платформи оновити чорні списки рекламних кампаній та їхні налаштування. Сайти, до яких з'явились претензії – виділено червоним у кінці списку.

 

НОВИНИ ЧЛЕНІВ ВРК

 

Агенція [isdgroup] запустила онлайн-конференцію «Сила Стійких», що допомагає подолати травматичний досвід війни

Соціальний проєкт стартував напередодні Всесвітнього дня психічного здоров'я, який щорічно відзначається 10 жовтня

  

NCG DIEVO в Амстердамі допомагає українським та європейським компаніям

Українська digital-центрична агенція NCG DIEVO, що є частиною холдингу Nostra Communications Group (NCG), тепер офіційно представлена на європейському ринку. Офіс агенції відкрився в Амстердамі (Нідерланди) та вже допомагає українським та європейським компаніям ефективно досягати своїх цілей. 

Saatchi & Saatchi Ukraine и ANGRY agency стали фіналістами LIA 2022

London International Awards (LIA) 2022 оголосив шорт-листи. Серед фіналістів є роботи членів ВРК! 18 жовтня очікуємо на анонсування переможців. Бажаємо колегам перемоги!

 

Havas Ukraine створили комунікаційну платформу для American University Kyiv

Команда Havas Ukraine, яка входить до складу Havas Village Ukraine, стала креативним партнером American University Kyiv (AUK), який розпочав перший навчальний рік, зарахувавши на навчання 152 студентів.

 

Admixer Advertising розповіли про результати ініціативи Restart

Наприкінці весни 2022 року, коли інтернет-ринок опинився у складному становищі, команда Admixer Advertising запропонувала ініціативу Restart. Вона стала однією з цеглин, що допомогли індустрії диджитал-реклами встояти.

 

DL Agency створили сайт для Ukrsibbank та кампанію для Берлінського Міжнародного Фестивалю бальних танців

Цього тижня агенція поділилась у своєму ФБ гарними новинами: запущено сайт Ukrsibbank, тендер на створення якого було виграно ще минулого року, але війна внесла свої корективи. Також для The International Ballroom Dancing Festival була розроблена айдентика, поліграфія, digital, smm та реклама. Захід пройде у листопаді у Берліні. 

1+1 media разом з медіагрупами Starlight Media, Суспільне Мовлення, Inter Media Group та телеканалом «Рада» запустили кампанію «Тепла країна»

Серія роликів, сюжетів та інформаційних матеріалів «Теплої країни»  допоможе українцям підготуватись до зими та подолати її виклики разом

Головний заклик кампанії — «Переможемо зиму разом!».

 

Співпраця з Коаліцією

 Ми відкриті до співпраці з усіма членами ВРК задля спільної підтримки рекламного ринку України, всі пропозиції направляйте на project@vrk.org.ua.

Бажаєте поділитися з колегами новиною та включити матеріали від вашої агенції в наступний VRK Newsletter? Напишіть нам на pr@vrk.org.ua

АРХІВ НОВИН

VRK newsletter 1-7.10.2022: Новий проєкт CrUAtivity про українську креативність. Екосистема мобільного маркетингу від IAB Україна

VRK newsletter 24-30.09.22:  українські агентства в Effie Index 2022, проміжний етап міжнародного рейтингу креативності та члени ADC*UA в журі ADCE Awards 2022

VRK Newsletter 17-23.09.22: Effie Awards Ukraine бере тайм-аут, як працюють українські регіональні агенції, оцінка ринку інфлюенсер-маркетингу від IAB Україна

VRK Newsletter 10-16.09.22оцінка обсягу ринку інтернет медіа реклами від IAB Україна, Unpacking Ads з Костянтином Шнайдером та новини від членів ВРК

VRK newsletter 03-09.09.22: спеціальна нагорода для українських рекламістів, гайд із Connected TV від IAB Україна та ініциативи до Дня Незалежності України