VRK newsletter 05-13.11.22: старт National Creative Contests, інтерв’ю з керівниками найбільших медійних груп та новини членів ВРК

13.11.2022

Команда ВРК зібрала для вас актуальні новини рекламної індустрії за період з 05 по 13 листопада.

 

ВРК анонсував старт National Creative Contests та відкривав прийом робіт по першому брифу 

Конкурси проходять в рамках Ukrainian Creative Stories 2023, є безкоштовними і відкриті для всіх українських креаторів. Що таке National Creative Contests та які бонуси ви можете отримат, дізнавайтесь на сайті UCS.

 

НОВИНИ ІНДУСТРІЇ 

 

Як рекламісти піднімають індустрію в країні, де йде війна

Керівники найбільших медійних груп – Олександр Гороховський, CEO dentsu Ukraine, Арман Маткулов, СЕО RAZOM Group, Віталій Матвєєв, CEO OMD OM Group, а також генеральний директор Всеукраїнської рекламної коаліції Максим Лазебник, розповіли про те, як медійні спеціалісти зіткнулись з війною, що змінилось за півроку, і які перспективи рекламного ринку.

 

Телевізійна реклама – ринок перших

Орест Білоскурський розповідає, як змінилося розміщення телевізійної реклами під час війни?

 

WhitePress розпочала міжнародне опитування на тему SEO та контенту в Європі

Це перше опитування такого масштабу в галузі SEO та контент-маркетингу. Пройдіть опитування і станьте частиною значного проєкту! 

За кожне пройдене опитування компанія перекаже 1 євро на рахунок Всесвітнього фонду природи (WWF).

 

У Відні спаплюжили креативні інсталяції, що є частиною міжнародної інформаційної кампанії України

Проєкт "Авангардна історія України" був реалізований агенцією Havas Engage на замовлення Міністерства культури та  Міністерства закордонних справ України.

Вандали розмалювали стенди червоними символами російської агресії "Z" два рази впродовж минулого тижня.

 

Кількість користувачів Viber з українською мовою інтерфейсу у 2022 році зросла на 36%

До Дня української писемності та мови Rakuten Viber провів опитування серед своїх українських користувачів щодо переходу на українську мову. За кілька днів в опитуванні взяли участь понад 80 000 українців.

 

Українські підприємці отримають від Meta доступ до безкоштовної реклами на $1,5 млн

Український малий та середній бізнес може отримати $1000 на рекламну кампанію свого бізнесу у Facebook або Instagram.

 

E-commerce у Британії. Досвід, який варто перейняти українському бізнесу

Ірина Муштіна, власниця та засновниця української креативної агенції CF.Digital,  розвиває британське представництво компанії та ділиться спостереженнями щодо процесів на e-commerce ринку Великобританії.  

 

НОВИНИ ЧЛЕНІВ ВРК

 

dentsu представила щорічний звіт медіатрендів 2023

dentsu прогнозує, що у 2023 році особливо помітними будуть 10 медіатрендів у контексті трьох категорій: Контент, Комерція, Спільноти.

 

Publicis Groupe Ukraine разом з Global Web Index провела комплексне дослідження українських споживачів Pace panel

На його основі можна швидко створювати кастомні комплексні аналізи аудиторій для унікальних запитів різних клієнтів. Незабаром відбудеться онлайн-презентація можливостей дослідження. Захід - безкоштовний за попередньою реєстрацією.

 

Bickerstaff.734 створили мультфільм про українців під час війни для бренду ҐоКарпати, а Moko розкриває історію кожного героя в соціальних мережах 

Мультик «Такі різні, але такі рідні» розповідає, як абсолютно різні герої, з різними захопленнями та вподобаннями, живуть разом під час війни.

 

Nostra Media розробила комунікаційну кампанію для препарату Магнікум від «Київського вітамінного заводу»

Медіаспліт включає в себе ТБ, Смарт ТБ та діджитал. 

 

Агентство provid  розробило спеціальний шрифт для матеріалів російською до Дня української писемності та мови 

Соціальна кампанія покликана представити вплив російської пропаганди й російського контенту через візуальний креатив. 

 

BBDO Ukraine ініціювала соціальний проєкт «Under Sirens»

Проєкт об’єднує українську fashion-індустрію для спільної мети: продовжити говорити про повномасштабну війну в Україні, яку розпочала росія. 

 

Gres Todorchuk у колаборації з архітектурним офісом «ФОРМА» розробили концепцію павільйону України на Конференції ООН зі зміни клімату

Україна вперше в історії представить свій павільйон в Шарм-ель-Шейху на  COP27 - 27-ій Конференції Організації Об’єднаних Націй зі зміни клімату. 

 

Sasquatch Digital співпрацюють з Міністерством юстиції України над проєктом «Скажи правду»

Це платформа для ефективного збирання та обробки інформації про порушення прав людини російською федерацією. Проєкт включав кампанію в Instagram, Facebook і у YouTube, співпрацю з інфлюенсерами та сідінг публічними каналами.

 

CF.Digital розробило корпоративний сайт для Aroma Kava 

Окрім самої візитівки сайту мережі кав’ярень, команда зробила платформу для франчайзингу, де можна розрахувати необхідні витрати й отримати прогноз щодо прибутку. Що й як робили детально розповідають на своєму сайті. 

 

Ogilvy створило для METRO Україна фантастичний каталог за допомогою штучного інтелекту

Компанія використала штучний інтелект як креативний інструмент розроблення віжуалів.

 

newage. розповіли, як зробити кастомний репорт в Google Analytics 4

У своєму блозі агенція поділилась знаннями щодо звітів та досліджень в Google Analytics 4. 

 

Inweb розповіли, хто може отримати Google Ad Grants?

Агенція поділились своїм досвідом співпраці з НКО на прикладі кейсу українського ЗМІ та показала особливості налаштування рекламної кампанії та використання коштів гранту?

 

FAVBET підтримала презентацію книги «Чому тебе кличуть Срна?»

Презентація автобіографії легендарного гравця донецького «Шахтаря» Дарійо Срни відбулась у Загребі. Гроші від продажу книги Дарійо спрямує на проєкт підтримки українських дітей, які втратили батьків через війну.

 

Havas Village Ukraine навідалися до своїх колег з Havas Milan

Як повідомила агенція на свої сторінці у Фейсбуці, українські колеги обговорили з міланським офісом спільні амбітні плани, розвиток та можливості. 

Чекаємо на нові цікаві міжнародні проєкти

 

Bambuk Design Studio всією командою відправились у  офтальмологічну клініку перевірити зір 

Про такий корисний корпоративний бонус для співробітників агенція повідомила у своєму Фейсбуці. Гарний зір для дизайнерів – то дуже важливо, адже око розрізняє до 250 колірних тонів і близько 10 мільйонів змішаних відтінків.

Та й всім іншим зір теж важливий, тож беріть на замітку:) 

 

Співпраця з Коаліцією

Ми відкриті до співпраці з усіма членами ВРК задля спільної підтримки рекламного ринку України, всі пропозиції направляйте на project@vrk.org.ua.

 

Бажаєте поділитися з колегами новиною та включити матеріали від вашої агенції в наступний VRK Newsletter? Напишіть нам на pr@vrk.org.ua

 

АРХІВ НОВИН

VRK newsletter 29.10 – 04.11.22:українські фіналісти в Global Effie 2022 та конкурсна програма КМФР 2023

VRK newsletter 22-28.10.22: українці у фіналі Effie Awards Europe, Q&A про CrUAtivity та новини від членів ВРК

VRK newsletter 15-21.10.22відкрито прийом робіт на 24-й Київський Міжнародний Фестиваль Реклами

VRK Newsletter 08-14.10.22: дослідження рекламодавців від ВРК та Factum Group, національний відбір на The Greatness Challenge та українські фіналісти LIA 2022

VRK newsletter 1-7.10.2022Новий проєкт CrUAtivity про українську креативність. Екосистема мобільного маркетингу від IAB Україна