VRK newsletter 03-09.09: спеціальна нагорода для українських рекламістів, гайд із Connected TV від IAB Україна та ініциативи до Дня Незалежності України

09.09.2022

Команда ВРК зібрала для вас актуальні новини рекламної індустрії за період з 3 по 9 вересня.

 

Спеціальна нагорода від MAD STARS

Рекламна індустрія України в особі Всеукраїнської рекламної коаліції отримала спеціальну нагороду “Pray For Peace” на корейському фестивалі MAD STARS, що пройшов наприкінці серпня у Пусані.

 

Комітет стандартів IAB Україна випустив Гайд із Connected TV

Гайд містить аналіз поточного стану CTV з точки зору агенцій та платформ, розкриває складнощі та проблеми вимірювання, з якими можна зіткнутись в Україні, тематичний глосарій. Також описує можливі стратегії роботи з цим гібридним каналом для вирішення актуальних задач рекламодавців.

 

Які рекламні кампанії найбільше відкликаються у жінок?

Gerety Awards, єдиний креативний конкурс, який нагороджує найкращих у рекламі «з жіночого погляду», анонсував своїх переможців 2022 року. Гран-прі отримали 5 робіт з Великобританії, Індії та Мексики.

 

Рекламна кампанія Epica Awards 2022 закликає подавати роботи, щоб їх помітили журналісти

VMLY&R створило нову кампанію "Open For Entries", яка ще більше зосереджена на унікальності журі Epica Awards, що складається з журналістів, та підкреслює PR-переваги участі в конкурсі.

 

Дослідження Google: Зараз найкращий час, щоб розвивати свій бренд

Як змінився український споживач за час війни, що впливає на його вибір товарів і що саме він купляє у топ-10 e-commerce гравців українського ринку рітейлу станом на літо 2022 року.

 

ТСН.uа, УНІАН.net та Glavred.info стали лідерами новинного рейтингу Gemius Audience в Україні за результатами серпня

Одразу три інформаційні ресурси групи 1+1 media – ТСН.ua , УНІАН.net та Glavred.info – потрапили у ТОП-10 сайтів новинного сегменту рейтингу дослідницької компанії Gemius Audience за результатами місяця серед українських користувачів.

 

Google запускає в Україні Market Finder, щоб допомогти українському бізнесу вийти на нові ринки

Market Finder – безкоштовний сервіс, який допомагає компаніям виходити на нові ринки, шукати нових клієнтів та партнерів, збільшувати експортні продажі онлайн тощо. Він також пропонує безкоштовно посібники, відео та поради, що максимально полегшує для компаній перші кроки на експортному ринку.

 

У Бельгії діятиме Кодекс для протидії сексизму в медіа та рекламі

Бельгійський медіарегулятор CSA впроваджує Кодекс із протидії сексистській комерційній комунікації, щоб протидіяти насильству за ознакою гендеру у рекламі та медіа.

 

НОВИНИ ВІД ЧЛЕНІВ ВРК

 

Saatchi & Saatchi Ukraine створила айдентику для святкування Дня Незалежності України по всьому світу

Цього року День Незалежності був особливим. Адже Україна виборює свою право на Свободу.

 

Агенція Ogilvy виступила комунікаційний партнером і співорганізатор ініціативи The Free World Gathering

В рамках проєкту було створено відеоманіфест події та розроблено айдентику заходу.  В результаті 24 серпня, в День Незалежності, тисячі людейу 1560 містах з 82 країн вийшли на вулиці й показали: вільний світ разом із Україною.

 

Команда Leo Burnett Ukraine створила новий креатив, щоб нагадати, наскільки важливо продовжувати підтримувати Україну

Креатори наголосили на нерозривному зв’язку України з іншими країнами: «Help Ukraine – Protect your country».

 

Рекламний ролик від Brain Tank про девелопера мовою метафор

Маркетингова агенція Brain Tank створила ціле місто, щоб розказати про всесвіт девелопменту нерухомості від blago developer, яким його не звикли бачити.

 

PRIME Group підтримав українських підприємців рекламою на 8 млн грн

За майже чотири місяці діяльності в рамках програми підтримки українського бізнесу оператор зовнішньої реклами PRIME Group провів кампанії для більш ніж 150 підприємств та надав у використання рекламний інвентар на суму близько 8 млн грн.

 

VIVID співпрацює з Orange Polska

Агентство VIVID провело рекламну кампанію для польського телекомунікаційного провайдера Oranger Polska S.A.

 

АРХІВ НОВИН

VRK newsletter 27.08-02.09.22: Олена Плахова на Unpacking Ads. Ринок радіореклами. Скандальний законопроєкт про медіа

VRK Newsletter 08-19.08.22: опитування серед рекламодавців, можливості для українських рекламістів, перемоги на Red Dot 

VRK Newsletter 20-26.08.22: Unpacking Ads з Юрієм Думою, українці в журі Effie Europe та бренд активізм від Gradus

 

Співпраця з Коаліцією

Ми відкриті до співпраці з усіма членами ВРК задля спільної підтримки рекламного ринку України, всі пропозиції направляйте на project@vrk.org.ua.

Бажаєте поділитися з колегами новиною та включити матеріали від вашої агенції в наступний VRK Newsletter? Напишіть нам на pr@vrk.org.ua