Відкритий лист Комітету ВР з питань гуманітарної та інформаційної політики

07.04.2022

Комітет Верховної Ради України з питань гуманітарної та інформаційної політики закликає іноземні та вітчизняні компанії, як представників соціально відповідального бізнесу, підтримати українську рекламну індустрію у цей складний для України час війни шляхом проведення іміджевих соціальних та інформаційних кампаній для підтримки України та протидії російській агресії як в Україні, так і за її межами. У зверненні Комітету, адресованому Американській торговельній палаті в Україні, Європейській бізнес асоціації, Всеукраїнській рекламній коаліції, йдеться про:

Шановні керівники компаній! 

Після повномасштабного вторгнення російської федерації переважна більшість країн світу висловила підтримку Україні та вживає рішучих заходів для протидії агресору та відновлення миру на українській землі. Солідарність з Україною та засудження воєнних дій росії гуртує весь цивілізований світ – від держав та міжнародних корпорацій до мільйонів простих людей. 

Після численних вбивств російськими окупантами українських жінок і дітей, постійних терористичних актів проти мирного цивільного населення, військових злочинів росії, більшість міжнародних компаній та світових бізнес-спільнот, представлених на російському ринку, прийняли рішення припинити свою діяльність в росії та зупинити фінансування вбивств людей та воєнних дій країни-агресора шляхом сплати податків у державний бюджет росії. 

Такі відомі компанії як McDonald’s, Starbucks, PepsiCo, Coca-Cola, Johnson&Johnson, Carlsberg, IKEA, Merck, BNP Paribas, Crédit Agricole та десятки інших закрили свій бізнес або припинили постачання своєї продукції до росії. Такі морально-етичні дії світової бізнес-спільноти, попри фінансові втрати, захищають основоположні цінності та права людини. 

Водночас такі міжнародні компанії як Leroy Merlin, Renault та інші продовжують вести бізнес в росії, тим самим приховано підтримуючи російську агресію і ведення воєнних дій. В країнах Європейського Союзу, у Сполучених Штатах Америки та інших діяльність вказаних компаній бойкотується громадянами із закликами не купувати їхні товари та послуги. 

Боротьба проти повномасштабного вторгнення ведеться по всіх напрямках. При цьому інформаційний фронт відіграє надзвичайно важливу роль, оскільки дозволяє протистояти масованій пропаганді рашистської ідеології, захистити український інформаційний простір та згуртовувати українців для пошуку ефективних шляхів припинення війни та подолання її наслідків. 

В Україні існує велика кількість висококваліфікованих та надзвичайно вмотивованих спеціалістів і агентств, які мають досвід реалізації потужних та ефективних соціально-інформаційних та рекламних проектів. Наразі вони активно задіяні в інформаційній боротьбі, причому переважно на волонтерських засадах. Наприклад, за даними ринку такі проекти реалізували АТ КБ «ПриватБанк» у рекламному ролику «Сили України» за лінком - https://www.youtube.com/watch?v=TR4LBj1iBLI,  ПРАТ «Київстар» щодо благодійного телемарафону Save Ukraine — #StopWar! за лінком - https://www.facebook.com/watch/?v=1160818724665677 та інші. 

Також в Україні стрімко знижується обсяг замовленої реклами через воєнні дії, що здебільшого позбавляє представників рекламного бізнесу можливості отримувати грошову підтримку, заробітну плату за свою працю та необхідні ресурси для подальшої творчості. 

З огляду на зазначене, Комітет Верховної Ради України з питань гуманітарної та інформаційної політики закликає іноземні та вітчизняні компанії, як представників соціально відповідального бізнесу, підтримати українську рекламну індустрію у цей складний для України час війни шляхом проведення іміджевих соціальних та інформаційних кампаній для підтримки України та протидії російській агресії як в Україні, так і за її межами. 

З повагою

Микита Потураєв, Голова Комітету з питань гуманітарної та інформаційної політики Верховної Ради України 

Текст офіційного листа за посиланням.