Super Early Birds Deadline на КМФР 2023 добігає кінця

25.11.2022

1 грудня 2022 року закінчується перший самий ранній дедлайн на Київський Міжнародний Фестиваль Реклами 2023, коли українські учасники можуть безкоштовно зареєструвати свої проєкти в усі 13 конкурсів фестивалю. 

У 2023 році КМФР відзначатиме та нагороджуватиме кампанії, які використовують креативні комунікації для створення змін і позитивного впливу на світ. 

Суспільно значущим комунікаціям присвячені роботи можна подати до 13 конкурсів, які звертають увагу на соціальні, етичні, екологічні й інші проблеми та надихають на створення світу як кращого місця для життя. 

Загалом передбачено 4 дедлайни для прийому конкурсних робіт. 

Super Early Birds Deadline завершується 1 грудня 2022, який передбачає безкоштовну подачу робіт для українців до будь-якого з 13 конкурсів. В рамках наступних дедлайнів передбачені вже преференції та знижки для членів ВРК та інших індустріальних асоціацій. 

Особливе місце в сезоні 2023 року посідає конкурс PEACE. Подача робіт на цей конкурс є безкоштовною, як для українських, так і для міжнародних учасників аж до фінального дедлайну. 

Нагадаємо, що КМФР є частиною проєкту Ukrainian Creative Stories 2023, головний меседж якого “Make the world a better place” закликає креативників у всьому світі усвідомити важливість робити світ кращим, безпечнішим, толерантнішим, відповідальнішим через креативні комунікації. 

Також в рамках проєкту Ukrainian Creative Stories 2023 проходять National Creative Contests – три відкритих національних конкурси, метою яких є виявлення найцікавіших та найяскравіших ідей на задані соціальні тематики та заохотити креативників до створення проукраїнських візуальних та інших форм творчої комунікації. Зараз триває прийом робіт за першим брифом “Кожен українець робить свій внесок у перемогу”, що спрямований на мотивацію українців допомагати та робити власний внесок у перемогу. 

Тож долучайтесь до конкурсних програм Ukrainian Creative Stories 2023 та давайте робити світ кращим разом!