Результати Cannes Lions 2022 для українських агентств

06.07.2022

Всеукраїнська рекламна коаліція ділиться результатами участі українських агентств в Cannes Lions 2022, який входить до Міжнародного рейтингу креативності України 2022-2023.

Нещодавно ВРК представила нову методику розрахунку Міжнародного рейтингу креативності комунікаційних агентств України, в якій був оновлений список фестивалів та змінені самі коефіцієнти. Міжнародний рейтинг креативності ВРК визначається за списком міжнародних фестивалів рейтингу WARC Creative 100 – глобального та регіонального рівня, а також до нього включені ADC Europe та Epica Awards.

Cannes Lions 2022 відкрив новий фестивальний сезон. Рейтинг складений з урахуванням отриманих балів на фестивалі, а також з урахуванням коефіцієнту 10 та наведеної нижче системи начислення балів: Shortlist – 2, Bronze – 4, Silver – 6, Gold – 8, Best of contest – 10, Grand Prix – 15.

Рекордна кількість українських агентств отримали бали за результатами Cannes Lions 2022 – 7 агентств.

Результати українських агентств на Cannes Lions 2022 в рамках Міжнародного рейтингу креативності України 2022-2023

Agency

Points

 1-2

Banda Agency

80

Bickerstaff.734

 3-4

 

Fedoriv Agency

60

Saatchi & Saatchi Ukraine

 5-7

 

Angry

20

Postmen

Shelterfilm

Попереду ще 8 міжнародних фестивалей: ADCE Awards, Clio, D&AD, Epica, Eurobest, Golden Drum, LIA та The One Show. Фінальний Міжнародний рейтинг буде опублікований наприкінці травня 2023.

Нагадуємо, що триває прийом робіт на Golden Drum 2022 до 5 серпня, а Epica Awards 2022 нещодавно відкрила прийом робіт з фінальним дедлайном – 8 жовтня. Участь в даних фестивалях для робіт українських агентств є безкоштовною.