Результати Cannes Lions 2022 для українських агентств
06.07.2022Всеукраїнська рекламна коаліція ділиться результатами участі українських агентств в Cannes Lions 2022, який входить до Міжнародного рейтингу креативності України 2022-2023.
Нещодавно ВРК представила нову методику розрахунку Міжнародного рейтингу креативності комунікаційних агентств України, в якій був оновлений список фестивалів та змінені самі коефіцієнти. Міжнародний рейтинг креативності ВРК визначається за списком міжнародних фестивалів рейтингу WARC Creative 100 – глобального та регіонального рівня, а також до нього включені ADC Europe та Epica Awards.
Cannes Lions 2022 відкрив новий фестивальний сезон. Рейтинг складений з урахуванням отриманих балів на фестивалі, а також з урахуванням коефіцієнту 10 та наведеної нижче системи начислення балів: Shortlist – 2, Bronze – 4, Silver – 6, Gold – 8, Best of contest – 10, Grand Prix – 15.
Рекордна кількість українських агентств отримали бали за результатами Cannes Lions 2022 – 7 агентств.
Результати українських агентств на Cannes Lions 2022 в рамках Міжнародного рейтингу креативності України 2022-2023
№ |
Agency |
Points |
1-2 |
Banda Agency |
80 |
Bickerstaff.734 |
||
3-4
|
Fedoriv Agency |
60 |
Saatchi & Saatchi Ukraine |
||
5-7
|
Angry |
20 |
Postmen |
||
Shelterfilm |
Попереду ще 8 міжнародних фестивалей: ADCE Awards, Clio, D&AD, Epica, Eurobest, Golden Drum, LIA та The One Show. Фінальний Міжнародний рейтинг буде опублікований наприкінці травня 2023.
Нагадуємо, що триває прийом робіт на Golden Drum 2022 до 5 серпня, а Epica Awards 2022 нещодавно відкрила прийом робіт з фінальним дедлайном – 8 жовтня. Участь в даних фестивалях для робіт українських агентств є безкоштовною.