ВРК підтримує розвиток репутації українського бізнесу
20.01.2022Світові тренди збільшення багатовекторності та прозорості комунікацій створили запит на інструменти формування та керування довірою. А відтак – на інструменти керування репутацією. Оскільки саме репутація за своїм змістом є проявом довіри різних стейкхолдерів до намірів носія репутації, яка ґрунтується на його вчинках у минулому.
Цей запит посилився через глобальну кризу довіри внаслідок пандемії.
Ми бачимо, як в Україні останні роки активно зростав запит на ефективну систему дослідження репутації операторів ринку. Однією з відповідей на цей запит стало створення дослідницької панелі Reputation.Construction, започаткованої компаніями Research.ua, Медіа 8 та ReputationLab (Ukraine). Панель має відкриту архітектуру - приєднатися до неї можуть як галузеві асоціації, так і окремі експерти, які поділяють принципи та цінності проєкту та готові брати участь в активній розбудові прозорих інструментів дослідження та керування репутацією брендів та ринків.
В основі панелі лежить наукова методика дослідження репутації, розроблена та апробована під час досліджень, проведених ReputationLab (Ukraine) з 2012 по 2021 рік (докладніше про методику https://reputation.construction/method).
Основне завдання платформи - системне дослідження репутації операторів ключових ринків та популяризація репутації, як важливого фактору розвитку українських ринків у контексті світових трендів.
Найближче завдання - завершення формування пулу експертів та започаткування системних досліджень 5 ринків: роздрібної торгівлі (сегменти “супермаркети”, “інтернет-торгівля”, “автомобільне паливо та супутні послуги”), медичних послуг і фармакології.
“ВРК завжди підтримувала конструктивні ініціативи розвитку. Особисто я сподіваюсь, що крім Reputation.Construction скоро з’являться й інші панелі дослідження репутації. Це сприятиме активнішому розвитку і зміцненню репутацій не тільки операторів риків, а й українських дослідників”, - голова ВРК Максим Лазебник
“Прозора та достеменна система дослідження репутацій ринків та їх операторів є важливим індикатором не тільки для споживачів, а й для інших стейкхолдерів: ділових партнерів, медіа, представників органів влади. Відповідно, наші дослідження стануть ще одним стимулом для брендів збільшувати якість своїх продуктів і послуг. А відтак - вагомим інструментом розвитку ринків”, - наголошує Олексій Делюков, керуючий партнер Research.ua.
“Наша методика базується на двох ключових принципах. По-перше, вона є відкритою та зрозумілою. По-друге, вона оптимізована по ресурсах та часу проведення досліджень. Перше - фактор її достеменності. Друге - фактор швидкості її впровадження в складних реаліях нашої економіки”, - коментує засновник ReputationLab (Ukraine) Андрій Кашпур, PhD.
Наразі діяльність платформи фінансується коштами її засновників. Розвиток платформи відбувається у співпраці з галузевими об'єднаннями та асоціаціями виключно на засадах прозорості співфінансування та відсутності будь-якого впливу на результати досліджень.
У вас є можливість долучитися до розбудови панелі, або стати одним з її експертів.
Пошта для пропозицій по співпраці: ReputationLab@gmail.com
Заявки на участь в якості експерта: https://reputation.construction/form