Q&A про новий проєкт CrUAtivity
26.10.2022Всеукраїнська рекламна коаліція відповідає на питання та закликає рекламні агенції долучатися до нового щомісячного дайджесту CrUAtivity, мета якого представити міжнародній спільноті український креатив та агенції, що його створюють.
На початку жовтня ВРК оголосила про старт нового проєкту CrUAtivity та презентувала пілотний випуск дайджесту.
Щомісяця команда ВРК готуватиме дайджест з оглядом рекламного креативу, щоб показати іноземним колегам, чим займаються українські агенції та які актуальні теми відображає сьогодні рекламна креативність. Зараз проходить збір робіт за вересень-жовтень 2022 року.
У цій статті публікуємо відповіді на питання, що виникають у агенцій при подачі робіт до дайджесту.
-
Як можна подати роботу до дайджесту?
Заповнити гугл-форму, де вказати назву агенції, короткий опис роботи, період її реалізації, категорію, до якої вона належить, додати віжуал та/або відео роботи. Це є абсолютно безкоштовним для українських агенцій.
-
Хто може подавати роботи до дайджесту?
Українські агентства різної спеціалізації. Роботи членів ВРК мають першочергову перевагу.
-
Які роботи можна подавати до дайджесту? В якому форматі потрібно подавати роботу?
Метою дайджеста є презентувати агенції та їх компетенції, і таким чином надати можливість іноземним компаніям знайти собі українських партнерів для співпраці. Будь-яка робота, що представляє агенцію потенційним партнером для міжнародної спільноти, може бути представлена в дайджесті.
Якщо агенція створила сайт для клієнта, або дизайн, або відео ролик, або соціальний проєкт – все це може бути представлено у дайджесті. Можуть бути як комплексні/ багатоканальні кампанії так й окремі види робіт.
Подача робіт не обов’язково має бути у форматі відео. Наприклад, якщо ви зробили дизайн етикетки, достатньо надіслати її віжуал.
-
Щоб подати роботу до дайджесту, вона має бути оформлена як конкурсний кейс?
Ні, щоб подати роботу до CrUAtivity необхідно надіслати віжуал та/або відео роботи, та короткий опис (найголовніше про роботу, що й для кого було зроблено). На даний час для відео-дайджесту приймається опис до 500 символів. Ви можете надіслати більш розширений опис, але редактори дайджесту скоротять інформацію із збереженням головної суті кейсу.
-
З яких категорій роботи можуть прийматися?
З будь-яких категорій рекламно-комунікаційної сфери. На даний час при заповненні гугл-форми пропонуються категорії Film, Design, Print, OOH, Digital, PR, Advertising, Social Campaigns. Але якщо ваша робота не підпадає під ці категорії, ви можете вказати свій варіант.
-
Скільки робіт можна подати до одного дайджесту?
Організатори не обмежують кількість робіт, але краще подавати не більше однієї роботу у одну категорію. Якщо робіт від однієї агенції буде декілька у одній категорії, організатори можуть обрати лише одну з них.
-
Які строки подачі робіт?
До дайджесту подаються лише “свіжі” роботи – ті, що були реалізовані в поточному або попередньому місяці. При цьому проєкт CrUAtivity є щомісячним, тому збір робіт ведеться постійно. До поточного випуску дайджесту приймаються роботи, що надійшли з 5 числа поточного місяця до 5 числа наступного. Виключенням буде наступний дайджест, який приймає роботи за останні два місяці – з 5 вересня по 5 листопада. Роботи, що надійшли після 5 листопада, увійдуть до наступного випуску за листопад.
-
Якщо робота агенції опублікують у професійних ЗМІ або у соц.мережах, вона може потрапити до дайджесту?
Так, така ймовірність є. Адже редактори дайджесту також беруть інформацію про роботи агенцій з відкритих джерел: профільних ЗМІ, сайтів, соцмереж агенцій тощо. Але першочергову перевагу мають роботи, що надіслано безпосередньо до дайджесту через гугл-форму. Якщо у вас є публікація про роботу, ви можете дати посилання на неї у гугл-формі.
-
Якщо робота надіслана до дайджесту через гугл-форму, вона гарантовано з’явиться у дайджесті?
Ймовірність є великою, але не 100%. ВРК залишає за собою право відхилення публікації поданих робіт.
-
Дайджест завжди буде у відео форматі?
Ні, вже в найближчий час на сайті, окрім відео формату, відкриються розділи з деталями про роботи агенцій. Після відкриття розділів, можна буде подавати більш розширену інформацію про кейси. Але до жовтневого випуску береться опис роботи до 500 символів.
-
Де буде поширюватися дайджест?
Дайджест СrUAtivity поширюватиметься через профільні іноземні асоціації, бізнес-спільноти, міжнародні профільні медіа, фестивалі креативності й рекламної ефективності, та інші канали, над розширенням переліку яких постійно працює команда ВРК.
Якщо виникли інші питання щодо проєкту, надсилайте їх на електронну адресу rec@vrk.org.ua.
Очікуємо на вашу креативну роботу! Заповнюйте гугл-форму до 5 листопада.
CrUAtivity – це креативність по-українськи!