Методика розрахунку Міжнародного рейтингу креативності 2022-2023

22.06.2022

Всеукраїнська рекламна коаліція представляє нову методику розрахунку Міжнародного рейтингу креативності комунікаційних агентств України.  

Члени клубу Арт-директорів України ADC*UA затвердили оновлену методику розрахунку Міжнародного рейтингу креативності ВРК. По-перше, був оновлений список фестивалів, які увійшли до міжнародного рейтингу, а по-друге, змінені самі коефіцієнти. 

Костянтин Шнайдер, член Клубу Арт-директорів України ADC*UA, член Наглядової Ради ВРК напряму «Креативний потенціал рекламного ринку, творчі ресурси», Chief Creative Director, Publicis Groupe Ukraine та Saatchi&Saatchi Ukraine, прокоментував оновлену методику рейтингу: «Мета креативних рейтингів – розвиток індустрії. Справедливі коефіцієнти, що відображають рівень конкуренції на міжнародних фестивалях, підкажуть українським агенціям правильний, а не найлегший шлях до креативної досконалості.». 

Міжнародний рейтинг креативності ВРК в основному визначається за списком міжнародних фестивалів рейтингу WARC Creative 100. В попередньому сезоні до рейтингу ВРК входили фестивалі глобального рівня рейтингу WARC Creative 100, а також фестивалі ADCE Awards та Epica Awards. В новому сезоні до існуючого списку були додані два нові фестивалі – регіонального рівня рейтингу WARC Creative 100 – Eurobest, Golden Drum. 

Міжнародний рейтинг ВРК в новому сезоні буде складатися з дев’яти фестивалів з такими коефіцієнтами: 

Фестиваль/конкурс

Коефіцієнт

Cannes Lions     

k=10

D&AD              

k=8

The One Show

k=6

LIA                  

k=4

Clio                

k=3

ADCE Awards

k=2

Epica             

k=2

Eurobest    

k=2

Golden Drum

k=1

Всі нагороди будуть розраховуватися за такою системою присвоєння балів: Shortlist – 2, Bronze – 4, Silver – 6, Gold – 8, Best of contest – 10, Grand Prix – 15. 

Новий креативний сезон 2022-2023 вступає в дію, починаючи з Cannes Lions 2022. Результати попереднього сезону були опубліковані нещодавно – деталі за посиланням

Ознайомитись з рейтингами ВРК для агентств, рекламно-комунікаційних груп та рекламодавців попередніх сезонів, а також з їх методикою можна на сайті ВРК в розділі «Рейтинги».