Методика розрахунку Міжнародного рейтингу креативності 2022-2023
22.06.2022Всеукраїнська рекламна коаліція представляє нову методику розрахунку Міжнародного рейтингу креативності комунікаційних агентств України.
Члени клубу Арт-директорів України ADC*UA затвердили оновлену методику розрахунку Міжнародного рейтингу креативності ВРК. По-перше, був оновлений список фестивалів, які увійшли до міжнародного рейтингу, а по-друге, змінені самі коефіцієнти.
Костянтин Шнайдер, член Клубу Арт-директорів України ADC*UA, член Наглядової Ради ВРК напряму «Креативний потенціал рекламного ринку, творчі ресурси», Chief Creative Director, Publicis Groupe Ukraine та Saatchi&Saatchi Ukraine, прокоментував оновлену методику рейтингу: «Мета креативних рейтингів – розвиток індустрії. Справедливі коефіцієнти, що відображають рівень конкуренції на міжнародних фестивалях, підкажуть українським агенціям правильний, а не найлегший шлях до креативної досконалості.».
Міжнародний рейтинг креативності ВРК в основному визначається за списком міжнародних фестивалів рейтингу WARC Creative 100. В попередньому сезоні до рейтингу ВРК входили фестивалі глобального рівня рейтингу WARC Creative 100, а також фестивалі ADCE Awards та Epica Awards. В новому сезоні до існуючого списку були додані два нові фестивалі – регіонального рівня рейтингу WARC Creative 100 – Eurobest, Golden Drum.
Міжнародний рейтинг ВРК в новому сезоні буде складатися з дев’яти фестивалів з такими коефіцієнтами:
Фестиваль/конкурс |
Коефіцієнт |
Cannes Lions |
k=10 |
D&AD |
k=8 |
The One Show |
k=6 |
LIA |
k=4 |
Clio |
k=3 |
ADCE Awards |
k=2 |
Epica |
k=2 |
Eurobest |
k=2 |
Golden Drum |
k=1 |
Всі нагороди будуть розраховуватися за такою системою присвоєння балів: Shortlist – 2, Bronze – 4, Silver – 6, Gold – 8, Best of contest – 10, Grand Prix – 15.
Новий креативний сезон 2022-2023 вступає в дію, починаючи з Cannes Lions 2022. Результати попереднього сезону були опубліковані нещодавно – деталі за посиланням.
Ознайомитись з рейтингами ВРК для агентств, рекламно-комунікаційних груп та рекламодавців попередніх сезонів, а також з їх методикою можна на сайті ВРК в розділі «Рейтинги».