Дедлайн КМФР 2022 продовжено

19.05.2022

Дедлайн Київського Міжнародного Фестивалю Реклами КМФР 2022 продовжено до 26 травня. Це шанс українським агентствам продемонструвати міжнародній спільноті свій креативний потенціал, а рекламістам зі всього світу підтримати українських колег.

Цього року конкурсна програма КМФР представлена лише кампаніями соціальної відповідальності:

●        Positive Change – #StandWithUkraine – креативні комунікації, створені для підтримки України та допомоги в боротьбі з російською агресією.

●        Positive Change – Commercial – креативні комунікації, створені брендами або для них.

●        Positive Change – Non-Profit – креативні комунікації, створені громадськими організаціями, благодійними, некомерційними організаціями чи для них.

КМФР є частиною трансформованого проєкту Ukrainian Creative Stories 2022, метою якого є представлення українських агенції міжнародній спільноті та створення фонду підтримки рекламним агентствам України.

Роботи-переможці будуть висвітлюватися на іноземних професійних ресурсах та міжнародних фестивалях.

Також нещодавно Клуб арт-директорів Європи оголосив, що українські переможці та шорт-листи КМФР 2022 зможуть безкоштовно подати свої роботи на європейський конкурс ADC*E Awards 2022.

Участь в КМФР для українських робіт є безкоштовною. Для міжнародних учасників – платною. Зібрані кошти підуть на підтримку українських агентств.

Роботи будуть оцінювати три міжнародні команди журі. Ознайомитись з повним списком суддівських команд можна на сайті .

Основні дати КМФР:

  •  Дедлайн продовжено до 26 травня 2022
  •  Онлайн суддівство – 1-10 червня 2022
  •  Оголошення переможців – 14-15 червня 2022

Скористайтесь можливістю! Долучайтесь до фестивалю!

Підтримаємо українську рекламну індустрію разом!

Нагадаємо, що проєкт UCS 2022 організовано Всеукраїнською рекламною коаліцією ВРК та Асоціацією маркетингових комунікацій Польщі SAR, за сприянням партнера позитивних змін Нової Пошти. Крім КМФР, проєкт включає створення збірної презентації рекламних агенцій України, залучення коштів до фонду фінансової підтримки рекламної індустрії. Також в рамках спільних зусиль ВРК та SAR щодо підтримки рекламної індустрії України було створено платформу https://adaid.eu/ з пошуку роботи для українських рекламістів в країнах ЄС.