Міжнародний рейтинг креативності для українських агентств – проміжний етап сезону 2022-2023

27.09.2022

Всеукраїнська рекламна коаліція представляє проміжні результати в Міжнародному рейтингу креативності сезону 2022-2023 для українських агентств після фестивалю Golden Drum 2022. 

До Міжнародного рейтингу креативності сезону 2022-2023 входить 9 фестивалів, а саме: Cannes Lions, D&AD, The One Show, LIA, Clio, ADCE Awards, Epica, Eurobest та Golden Drum. Вже пройшли два фестивалі – Cannes Lions 2022 відкрив фестивальний сезон, а Golden Drum 2022 нещодавно анонсував переможців. 

Проміжні результати після двох фестивалей в Міжнародному рейтингу креативності – Cannes Lions 2022 та Golden Drum 2022. 

Agency

Cannes Lions 2022

Golden Drum 2022

Points

1

Bickerstaff.734

80

30

110

2

Banda Agency

80

6

86

3

Saatchi & Saatchi Ukraine

60

14

74

4

Fedoriv Agency

60

 

60

5

Postmen

20

10

30

6

Angry

20

8

28

7

Shelterfilm

20

 

20

8

design studio Glad Head

 

4

4

 9-13

Drama Queen

 

2

2

Grape

 

2

2

Leo Burnett Ukraine

 

2

2

shypota.studio Kyiv

 

2

2

Taktika

 

2

2

Рейтинг складений з урахуванням отриманих балів (системи начислення балів: shortlist – 2, bronze – 4, silver – 6, gold – 8, best of contest – 10, Grand Prix – 15) та коефіцієнтів фестивалей (Cannes Lions – 10, Golden Drum – 1). 

В цьому фестивальному сезоні попереду ще 7 міжнародних фестивалей: ADCE Awards, Clio, D&AD, Epica, Eurobest, LIA та The One Show. Фінальний Міжнародний рейтинг буде опублікований наприкінці травня 2023. 

Зараз триває прийом робіт на більшість міжнародних конкурсів з Рейтингу. Нагадаємо, що подачі на Epica Awards 2022 для українських агентств є безкоштовними (дедлайн – 7 жовтня). А на ADCE Awards 2022 мають право безкоштовно подати свої роботи саме переможці та фіналісти Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2022.