Молоді креатори в журі європейського конкурсу ADCE Awards 2022

13.10.2022

Український клуб ADC*UA оголошує національний відбір на європейський конкурс The Greatness Challenge 2022. Метою відбору є пошук команди з двох молодих креаторів, яка візьме участі в журі європейського конкурсу ADCE Awards 2022 в Барселоні 29-30 листопада 2022 року.

Вже дев’ятий раз європейський клуб Art Directors Сlub of Europe (ADCE) проводить ініціативу The Greatness Challenge. Молоді креатори з різних країн Європи мають шанс взяти участь у суддівстві конкурсу ADCE Awards.

Український клуб ADC*UA проводить національний конкурс The Greatness Challenge, щоб визначити молоду креативну пару. Саме дана пара стане членами журі ADCE Awards 2022 й матиме унікальну можливість бути серед професійного журі під час обговорень та побачити процес суддівства зсередини. Молоді члени журі зможуть активно брати участь у обговоренні, однак не зможуть голосувати.” – прокоментувала Слава Деніс, Президент ADC*UA, креативний директор Cheil Ukraine.

Завдання національного відбору

Команда має створити ідею краудфандингового проекту, який допоможе їй зібрати гроші для фінансування поїздки в Барселону на суддівство (транспорт, проживання та витрати під час перебування).

Дедлайн прийому ідей проєктів – 18 жовтня до 12:00.

Ідеї надсилайте в форматі презентацій (ppt, pptx чи pdf) на електронну адресу – pr@vrk.org.ua.

Команда-переможець національного відбору буде анонсований 19 жовтня.

Хто може брати участь у національному відборі

Молода креативна пара, що працює в рекламній індустрії з професійним досвідом до двох років. Це має бути саме пара, не один креатор.

Важливе володіння англійською мовою, щоб була можливість активно брати участь у суддівстві в Барселоні.

Команда-переможець національного відбору в європейському конкурсі

Як тільки українська команда досягне мети краудфандингу, вона повинна представити свій проект за допомогою короткого відео (до 1,30 хв.), щоб взяти участь у європейському конкурсі.

Відео необхідно буде надіслати в ADCE до 25 листопада.

Усі відео будуть переглянуті командою журі, що складається з членів Правління ADCE. Журі оцінить оригінальність ініціатив, виконання проекту та ефективність краудфандингової кампаній. Переможець буде анонсований 29 листопада.

Потрапивши в Барселону, молоді учасники також мають креативно задокументувати свій досвід роботи в журі. Найкращі відео будуть представлені на каналах ADCE у соціальних мережах.

Агентство IAMIDEA розробило комунікаційну кампанію для національного відбору The Greatness Challenge 2022.

Беріть участь в національному відборі та надсилайте свої краудфандингові проекти до 18 жовтня!