Підсумки подачі конкурсних робіт на КМФР 2022

01.06.2022

Сьогодні, 1 червня, суддівські команди КМФР розпочинають свою роботу онлайн. До 10 червня судді мають розглянути 822 робіт з 31 країн світу. Більшість робіт надійшла з України, але заявки до конкурсу подали 79 іноземних учасників. 

Найбільше робіт було подано до конкурсу Positive Change – #StandWithUkraine (387 робіт), другу позицію займають роботи у конкурсі Positive Change – Non-Profit (239 робіт) та на останньому місці – Positive Change – Commercial (196 робіт). 

Цього року КМФР має широку географію, адже метою конкурсу було залучення саме міжнародної спільноти до підтримки рекламної індустрії України. Роботи надійшли від Азербайджану, Болгарії, Великобританії, Вірменії, Грузії, Естонії, Італії, Іспанії, Ірландія,  Канади, Казахстану, Латвії, Литви, Німеччини, Норвегії, Нідерландів, Польщі, Португалії, Румунії, США, Словаччини, Словенії, Узбекистану, Угорщини, Франції, Фінляндії, Хорватії, Чехії, Швеції та Швейцарії. 

Деякі роботи були подані як «not an awarding ad/не призових робіт», тобто іноземні агенції подали такі роботи не щоб змагатися за нагороду, а лише з метою підтримки української рекламної індустрії. 

Найбільше конкурсних робіт від іноземних учасників надійшло від Німеччини, Грузії та Польщі, а найбільше «не призових робіт» надійшло від Канади та Словаччини. 

Тож на суддів чекає важлива робота – оцінити велику кількість робіт. Цього року оцінювати конкурсні роботи будуть три міжнародні суддівські команди з 13 країн:

·        Команда журі 1: Film & Radio/Audio Advertising, Integrated Campaigns, Digital & Mobile Advertising/ Social Media & Influence

·        Команда журі 2: Design, Print & Publishing/OOH Advertising, Sustained Solution

·        Команда журі 3: Activation Campaigns, PR Campaigns, Direct Campaigns, Local Solution 

Онлайн суддівство пройде до 10 червня 2022. А оголошення переможців відбудеться 14-15 червня 2022 року. 

Всеукраїнська рекламна коаліція ВРК та Асоціація маркетингових комунікацій Польщі SAR як організатори проєкту Ukrainian Creative Stories 2022, частиною якої є КМФР, висловлюють велику подяку членам журі та учасникам, які у такі складні часи підтримують Україну кожен на своєму місті. 

Нагадаємо, що проєкт UCS 2022, окрім КМФР, включає створення збірної презентації рекламних агенцій України та залучення коштів до фонду фінансовою підтримки рекламної індустрії. UCS 2022 проходить за сприянням партнера позитивних змін Нової Пошти

Раніше в рамках спільних зусиль ВРК та SAR щодо підтримки рекламної індустрії України було створено платформу https://adaid.eu/ з пошуку роботи для українських рекламістів в країнах ЄС.