Читайте на sostav.ua як рекламісти піднімають індустрію в країні, де йде війна

14.11.2022

Глобальна кампанія бренду України, колаборація з хедквотерами і швидке відновлення ринку у другому півріччі.

Український медійний бізнес, який показував стабільне зростання ще на початку 2022 року, майже перестав існувати з 24 лютого. Вже понад півроку триває повномасштабна війна в Україні, але підприємці з різних секторів титанічно продовжують відновлювати або розвивати бізнес, щоб підтримувати економіку та Збройні Сили України.

Керівники найбільших медійних груп – Олександр Гороховський, CEO dentsu Ukraine, Арман Маткулов, СЕО RAZOM Group, Віталій Матвєєв, CEO OMD OM Group, а також генеральний директор Всеукраїнської рекламної коаліції Максим Лазебник про те, як медійні спеціалісти зіткнулись з війною, що змінилось за півроку, і які перспективи рекламного ринку.

Деталі читайте в матеріалі на sostav.ua за посиланням