Leo Burnett Ukraine розробив кампанію ADCE Awards 2022

14.09.2022

Українське агентство Leo Burnett Ukraine розробило комунікаційну кампанію для європейського конкурсу ADCE Awards 2022. 

Європейський клуб ADCE активно підтримує українську креативну спільноту. Однією з ініціатив було запрошення українців до розробки комунікаційної кампанії конкурсу ADCE Awards 2022. Спільно з українським клубом ADCE організував пітч між трьома агентствами: 22Buro, Leo Burnett Ukraine та Saatchi & Saatchi Ukraine. Пропозиція Leo Burnett Ukraine «Великі ідеї об’єднують Європу» була обрана як остаточна концепція, яка передала дух ADCE та активізувала важливі питання в Європі, та буде втілювати цьогорічну кампанію конкурсу. 

Renos Demetriou, креативний директор ReD Brand Design та член правління ADCE з Кіпру, розповів: «Клуб арт-директорів України є частиною ADCE, і через поточну ситуацію в Україні ми хотіли продемонструвати нашу підтримку та солідарність з нашим членом. Ми попросили український клуб запропонувати нам агентства, до яких ми могли б звернутися з пропозицією створення кампанії, ми так і зробили. Ми отримали пропозиції від трьох різних агентств, з яких ми вибрали ту, яка найкраще відповідала нашим потребам. 

ВЕЛИКІ ІДЕЇ ОБ'ЄДНУЮТЬ ЄВРОПУ – це концепція кампанії від Leo Burnett Ukraine, яка нам найбільше відгукнулась, оскільки вона дійсно містить і відображає багато аспектів, які є суттю нашої організації: ідеї, єдність і Європа.» 

Анатолій Давидов, креативний директор Leo Burnett Ukraine, прокоментував ідею кампанії: «Війна в Україні нагадала нам, як швидко країни світу, сьогодні, у XXI столітті, можуть опинитися на межі великої катастрофи. За останні два десятки років країни Європи неодноразово поставали перед різними викликами: економічні кризи, природні катаклізми, пандемія, війни та політичні загострення. Але ці труднощі доводили, що саме разом, об'єднуючись ми можемо подолати їх. Креативна індустрія країн Європи – саме один з тих впливових ресурсів, що здатен і продукує рішення для сталого життя і розвитку! 

Тож bienvenidos до ADC*E Awards, де саме і відзначається багато ідей важливого соціального впливу. Єднаймося навколо Великих ідей, що єднають Європу та світ й змінюють наше життя на краще.» 

Нагадуємо, що ADCE Awards 2022 розпочав прийом робіт, який відкритий до 14 жовтня. Цього року переможці та фіналісти Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2022 мають право подати свої роботи до європейського конкурсу, при цьому участь для українців є безкоштовною.