Члени українського клубу ADC*UA в журі ADCE Awards 2022
30.09.2022Слава Деніс, креативний директор Cheil Ukraine та Президент Клубу ADC*UA, очолила команду журі Print & Outdoor конкурсу ADCE Awards 2022. Також до журі приєдналися Віктор Шкурба із KA.KA.HA / ISD Group та Юлія Колесник, незалежний консультант.
Європейський конкурс ADCE Awards 2022 анонсував цьогорічне журі. Судити роботи будуть 54 провідні креатори з 20 європейських країн.
Журі зустрінеться в Барселоні 30 листопада, щоб розглянути найкращі креативні роботи з усієї Європи і присудити золото, срібло, бронзу в кожній категорії та Гран-прі конкурсу, а також визначити переможців спеціальних нагород – European Star-Johannes Newrkla Award, Genius Loci, Green Star та Equal Star Award.
Раді, що цього року президент українського клубу ADC*UA Слава Деніс очолить команду журі Print & Outdoor. Разом з нею головами журі працюватимуть найкращі міжнародні професіонали під керівництвом Alexander Schill, Global Chief Creative Officer в Serviceplan Group та президента ADCE.
В цьому році очолять журі такі представники:
· Голова журі Print & Outdoor – Слава Деніс, креативний директор, Cheil Ukraine та Президент Клубу ADC*UA
· Голова журі Film & Radio – Richard Brim, Chief Creative Officer, Adam & Eve DDB, Великобританія
· Голова журі Interactive & Mobile – Belén Coca, незалежний креативний директор, Іспанія
· Голова журі Design – Pedro Mesquita, дизайнер, арт-директор та партнер, This is Pacifica, Португалія
· Голова журі Brand Experience – Stefania Siani, CEO та Chief Creative Officer, Serviceplan, Італія
· Голова журі Integrated & Innovation – Alexander Jaggy, співзасновник та Chief Creative Officer, Thjnk Zurich, Швецарія
Серед членів журі є інші представники українського Клубу ADC*UA. Віктор Шкурба, засновник та креативний директор, KA.KA.HA / ISD Group увійшов до команди журі Brand Experience, а Юлія Колесник, незалежний консультант – до команди Integrated & Innovation.
Перелік всіх членів журі за посиланням.
Фінальний дедлайн прийому робіт – 14 жовтня.
Цього року українські переможці та фіналісти Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2022 мають право подати свої роботи до європейського конкурсу, при цьому участь для українців є безкоштовною.