Вибір рекламодавця 2020/2021: третя хвиля досліджень

05.02.2021

Всеукраїнська Рекламна Коаліція спільно з Factum Group запустила 3-ю хвилю дослідження "Вибір рекламодавця 2020/2021" (Advertiser's Choice 2020/2021). Вже навесні ми дізнаємось, які агентства були вказані рекламодавцями в якості своїх потенційних майбутніх партнерів.

Результати дослідження "Вибір рекламодавця" буде представлено двома рейтингами:

  • Для комунікаційних агентств, до числа яких входять рекламно-комунікаційні агентства за різними напрямами – креативні, digital, маркетингових комунікацій, PR тощо.
  • Для медіа агентств – full service медіа агентства, що займаються розробкою медіа стратегій, плануванням, баінгом тощо.

Дослідження проходить у формі онлайн анкетування та відбувається у декілька етапів:

Перша хвиля – опитування рекламодавців під час проведення дослідження Best Marketing Teams 2020 – проведене в жовтні 2020;

Друга хвиля – опитування рекламодавців-членів журі під час проведення суддівства Effie Awards Ukraine 2020 – проведене в листопаді 2020 ;

Третя хвиля – додаткове опитування рекламодавців, які мають значущі рекламні бюджети, але не брали участь в попередніх двох хвилях.

Дослідження проводиться серед представників рекламодавців, які відповідають та/або впливають на вибір медійних та/або рекламно-комунікаційних агентств для рекламних проявів своєї компанії. У переважній більшості це топ-менеджери, маркетинг директори або інші представники маркетинг відділів.

Планується, що третій етап охопить близько 90 рекламодавців, а загалом у дослідженні візьме  участь близько 250 респондентів.

Нагадаємо, що у рамках дослідження респондентам запропоновано назвати агентства, які вони хотіли б бачити своїми партнерами для вирішення ряду комунікаційних та медійних завдань. Сам вибір передбачає ситуацію, що не накладає жодних обмежень за бюджетом, мережевими контрактами, конфліктом бізнес-інтересів або терміном проведення робіт тощо.

Опитування проходить за принципом анонімності голосування, тобто ВРК не розкриває інформацію, як і за які саме агентства голосував кожен представник рекламодавця. Однак сам перелік експертів зі списків рекламодавців є відкритим.

Тож чекаємо на результати Advertiser`s Choice 2020/2021