Новий ролик Ukrainian Creative Stories розповідає про хейт у рекламі

27.04.2021

«Хейт — це нагорода!» – під таким девізом вийшов ролик, що анонсує знакову подію у рекламній сфері – Ukrainian Creative Stories 2021.

Креатив розробила агенція I Am Idea, продакшн –  BFF production.

Ситуація на конкурсах та фестивалях, коли роботи-переможці потрапляють під шквал негативних відгуків, знайома майже всім, хто працює у сфері креативу та реклами. Але організатори Ukrainian Creative Stories впевнені, що у сучасному світі хейт для креативу – це одна з ознак успішності та привід радіти. Хейт – це нагорода та визнання!

«Креатив і ідеї – історія cуб'єктивна і оцінюється всіма по-різному, навколо цієї теми завжди багато обговорень і не всі вони хороші, – розповідає Ігор Фінашкін, засновник, креативний директор і СЕО I am IDEA. –  Хейт і поливання брудом – абсолютна норма в цьому світі. Але Хейт не завжди погано, адже якщо твою роботу обговорюють, значить вона помітна, значить ти чимось зачепив, а це дуже складно зробити, коли всі борються за увагу. Особливо це стосується фестивальних робіт, завжди знайдеться чийсь "фе" з приводу переможців або навіть учасників. І важливо, щоб креативщики розуміли, що Хейт – це не є погано. У ролику для Ukrainian Creative Stories 2021 ми вирішили показати і озвучити найпопулярніші Хейт-моменти і коментарі. Хочемо сказати, що Хейт – це круто, ми заохочуємо Хейт і вчимо сприймати його як нагороду. Тому Ukrainian Creative Stories 2021 – перший в світі hate friendly event»

 «Це був експеримент, над роликом працювали як професіонали, так і студенти. Працювати над проектом було цікаво та весело, хоча й трохи брудно,» – поділився Дзен Євстигнейкін, співвласник, виконавчий продюсер та режисер BFF production.

Нагадаємо, що подія Ukrainian Creative Stories пройде вже 26-28 травня у змішаному форматі: переможці отримають свої нагороди наживо, а всі бажаючі побачать все в прямому ефірі. Вся інформація про подію на сайті https://creative-awards.com.ua/

Ролик за посиланням https://youtu.be/As3-a4sc9pQ