Рейтинг медіа агентств України 2020 відповідно до їх білінгів: збір даних від членів ВРК

30.03.2021

Всеукраїнська рекламна коаліція приступає до чергового етапу дослідження, метою якого є складання білінгового рейтингу медіа агентств за 2020 рік.  

На даному етапі до участі в Рейтингу медіа агентств відповідно до їх білінгів запрошуються агентства, члени ВРК, основним профілем яких є надання full-media послуг широкому спектру клієнтів. Під full-media послугами мається на увазі – надання послуг у всіх основних медіа: прямої реклами на ТБ (+ ТБ спонсорство), медіа розміщення в Інтернеті (Video, Display + PPC), OOH, Radio, Преса.  

Селлери, сфокусовані на продажу певного виду медіа, а також In-House агентства, не є учасниками рейтингу.  

Дослідження проводиться згідно з документом, затвердженим декілька років тому, та який роз'яснює основні етапи та правила участі в рейтингу. Щороку документ оновлюються, вносяться зміни та доповнення. Документ для рейтингу 2020 року знаходиться за посиланням "BRanking_kit_2020".   

Для участі в рейтингу необхідно в термін до 8 квітня надати дані агентства у форматі заповненого excel-template (надсилається за запитом разом з інструкцією щодо заповнення).  

Для агентств з ТОП 5 Холдингів передбачена обов'язкова процедура верифікації даних. 

Для інших учасників рейтингу – ця процедура не обов'язкова. Однак, в разі, якщо агентство, претендує на позиції, вищі агентств з ТОП 5 медіа холдингів, воно також має проходити всі процедури верифікації (див п.4.2-4.4 згідно "BRanking_kit_2020").  

Збір даних розпочато, звертайтеся за excel-template та інструкцією за мейлом festival@vrk.org.ua.