Рейтинг рекламних медіа агентств України 2019 відповідно до їх білінгів

14.05.2020

Всеукраїнська рекламна коаліція підходить до завершального етапу дослідження, метою якого є складання білінгового рейтингу медіа агентств за 2019 рік. 

В цьому році, в черговий раз, методика дослідження зазнала деяких змін. Узгодження підходів і варіантів при визначенні оборотів агентств, пошук відповідей на питання «що вважати», «як рахувати», «як перевіряти» і т.д., які тривали з осені минулого року, тільки в травні вийшли на фінішну пряму, що дозволяє ВРК приступити до безпосереднього збору даних від гравців ринку. 

Отже, хто може стати учасником Рейтингу Медіа Агентств відповідно до їх білінгів. 

Агентства, члени ВРК, основним профілем яких є надання full-media* послуг широкому спектру клієнтів. 

*Під full-media послугами мається на увазі – надання послуг у всіх основних медіа: прямої реклами на ТБ (+ ТВ спонсорство), медіа розміщення в Інтернеті (Video, Display + PPC), OOH, Radio, Преса. 

Селлери, сфокусовані на продажу певного виду медіа, а також In-House агентства, не є учасниками рейтингу. 

Рейтинг регулюється: затвердженим документом "BRanking_kit_2019", який роз'яснює основні етапи та правила участі в рейтингу. 

Для участі в рейтингу необхідно: 

В термін до 26.05. надати дані по агентству в форматі заповненого excel-template (висилається за запитом разом з інструкцією щодо заповнення). 

Верифікація даних. 

В цьому році було прийнято рішення про обов'язкову процедуру верифікації даних для агентств з ТОП 5 Холдингів.

Для інших учасників рейтингу – ця процедура не обов'язкова. Однак, в разі, якщо агентство, претендує на позиції вище агентств з ТОП 5 медіа холдингів, воно також має проходити всі процедури верифікації (див п.4.2-4.4 згідно "BRanking_kit_2019"). 

Сподіваємося на плідну співпрацю. 

Контакт для запиту template та інструкцій за мейлом project@vrk.org.ua.  

Подписывайтесь на рассылку ВРК