COVID-19: вплив на маркетинг. Частина 2
28.04.2020FactumGroupUkraine спільно із Всеукраїнською Рекламною Коаліцією проаналізували, як COVID-19 вплинув на маркетинг в Україні. Дослідження проводилось серед маркетинг-директорів провідних компаній України. Загалом в опитуванні взяли участь 53 експерти.
Нагадаємо, що до цього було опубліковано дослідження «COVID-19: вплив на рекламний бізнес», яке проводилось серед топ-менеджменту рекламних агентств. З результатами згаданого дослідження можна ознайомитись за посиланням.
В дослідженні «COVID-19: вплив на маркетинг» експерти виділяють 4 ключові тренди в управлінні маркетингом, спричинені COVID-19:
- 1. Бюджети: скорочення, оптимізація та перерозподіл
Компанії урізають бюджети на маркетинг. Маркетингові активності скасовують та призупиняють частіше, ніж ініціюють нові. Про збільшення бюджетів та інвестицій говорять набагато рідше.
- 2. Вимушена ізоляція = Тотальна діджиталізація
Діджитал-трансформація відбувається у всіх напрямках: переорієнтація на інтернет-рекламу, електронну комерцію, онлайн-сервіси, перехід на онлайн дослідження, електронний документообіг і, звичайно, онлайн-зустрічі.
- 3. Фокус на споживача
В умовах посилення конкуренції прислухання до потреб споживача та клієнтів зараз як ніколи актуальне. Компанії вказують, що це стосується і створення нових продуктів/послуг, і їх просування (персоніфікована комунікація).
- 4. Швидше, краще, по-новому
Компанії запроваджують оперативні мітинги, регулярні моніторинги показників, переходять на ситуативний маркетинг, корегуючи маркетингові стратегії та запускаючи нові релевантні продукти та комунікації. Це вимагає підвищення креативності команд та швидкості в прийнятті рішень.
Окремо варто зазначити зростання корпоративної відповідальності бізнесу. На разі впровадженню соціальних ініціатив компанії віддають найбільший пріоритет.
З повним звітом можна ознайомитись за посиланням.