COVID-19: вплив на маркетинг. Частина 2

28.04.2020

FactumGroupUkraine спільно із Всеукраїнською Рекламною Коаліцією проаналізували, як COVID-19 вплинув на маркетинг в Україні. Дослідження проводилось серед маркетинг-директорів провідних компаній України. Загалом в опитуванні взяли участь 53 експерти. 

Нагадаємо, що до цього було опубліковано дослідження «COVID-19: вплив на рекламний бізнес», яке проводилось серед топ-менеджменту рекламних агентств. З результатами згаданого дослідження можна ознайомитись за посиланням

В дослідженні «COVID-19: вплив на маркетинг» експерти виділяють 4 ключові тренди в управлінні маркетингом, спричинені COVID-19: 

  1. 1.   Бюджети: скорочення, оптимізація та перерозподіл

Компанії урізають бюджети на маркетинг. Маркетингові активності скасовують та призупиняють частіше, ніж ініціюють нові. Про збільшення бюджетів та інвестицій говорять набагато рідше.

 

 

  1. 2.   Вимушена ізоляція = Тотальна діджиталізація

Діджитал-трансформація відбувається у всіх напрямках: переорієнтація на інтернет-рекламу, електронну комерцію, онлайн-сервіси, перехід на онлайн дослідження, електронний документообіг і, звичайно, онлайн-зустрічі. 

  1. 3.   Фокус на споживача

В умовах посилення конкуренції прислухання до потреб споживача та клієнтів зараз як ніколи актуальне. Компанії вказують, що це стосується і створення нових продуктів/послуг, і їх просування (персоніфікована комунікація). 

  1. 4.   Швидше, краще, по-новому

Компанії запроваджують оперативні мітинги, регулярні моніторинги показників, переходять на ситуативний маркетинг, корегуючи маркетингові стратегії та запускаючи нові релевантні продукти та комунікації. Це вимагає підвищення креативності команд та швидкості в прийнятті рішень.

  

Окремо варто зазначити зростання корпоративної відповідальності бізнесу. На разі впровадженню соціальних ініціатив компанії віддають найбільший пріоритет. 

З повним звітом можна ознайомитись за посиланням.