Панельні дискусії UKRAINE NOW та гендерні питання в рекламі в рамках Ukrainian Creative Awards 2019

24.05.2019

Міністерство інформаційної політики України організовує панельні дискусії «UKRAINENOW як рушій популяризації України в світі» та «Панельну дискусію з гендерних питань в рекламі» в рамках UkrainianCreativeAwards 2019.

 

29 травня-1 червня в Одесі відбудеться UkrainianCreativeAwards, що об'єднає найвідоміші фестивалі на рекламному ринку та збере найкреативніших людей країни.

У програму увійдуть семінари та майстер, експозиція та показ конкурсних робіт, а також церемонії нагородження. Семінарська програма збере понад 120 провідних експертів України та зарубіжжя, понад 80 найактуальніших та гострих тем з різних областей реклами та креативу.

В рамках семінарської програми Міністерство інформаційної політики організує дві панельні дискусії.

 

UKRAINENOW як рушій популярізації України в світі

Модератор: Олександр Горлов, керуючий партнер CMS Group, Член правління Всеукраїнської рекламної коаліції, засновник Біржі соціальної реклами

Учасники:

• Олександр Смірнов, партнер і креативний директор TABASCO, президент Клубу ADC*UA

• Софія Джуринська, головний спеціаліст Сектору з питань просування України в світі

• Ірина Мєтньова, засновниця Vandog Agency

 

Панельна дискусія з гендерних питань в рекламі «Розрив шаблону: 3С під прицілом»

Модератор: Олена Бучинська, голова Київського Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами (ІГКР)

Учасники:

• Ірина Лилик, президент ГО "Українська Асоціація Маркетингу"

• Дмитро Золотухін, Заступник Міністра інформаційної політики України

• Олена Давліканова, коордінаторка проектів Представництва Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні

• Жустін Райжіте, менеджер з питань розвитку та політики Європейського альянсу зі стандартів у рекламі (EASA, Брюссель)

 

Вхід вільний за попередньою реєстрацією на сайті creative-awards.com.ua.

 

До зустрічі в Одесі на Ukrainian Creative Awards!