Майкл Конрад на Ad Black Sea 2019

11.07.2019

Майкл Конрад, президент Berlin School Of Creative Leadership Foundation, виступить на п'ятому міжнародному фестивалі реклами Ad Black Sea, який пройде 19-21 вересня в Батумі, Грузія.

 

Тема виступу Майкла “The (Lost) Art Of Articulating Purpose” зачіпає одну з найголовніших проблематик індустрії маркетингу і реклами - наявність мети.

Для того, щоб компанія зайняла успішну конкурентну позицію шляхом “правильних” стратегій, людей, клієнтів, партнерів, цільової аудиторії, громадської думки, успішних коротко- та довгострокових рішень, наявність мети є першочерговим завданням. Але, якщо ця мета не сформульована в чіткій, свіжій, привабливій, такій, що запам'ятовується, можливо провокаційній, або навіть самовдоволеній манері, вона не буде мотивувати та давати стратегічну інтеграцію для сьогоднішніх комунікаційних ідей, форм та ініціатив.

Майкл Конрад почав свою кар'єру в рекламі в 1968 році в якості копірайтера в Young & Rubicam Frankfurt, а також став креативним директором в Ogilvy & Mather Frankfurt, в 1972 був співзасновником TBWA Frankfurt, а в 1975 - співзасновником в Lürzer і Conrad Frankfurt, який в 1980 році злився з Leo Burnett Germany і був названий Michael Conrad & Leo Burnett з 1982 по 2002 рік.

У 1986 році Майкл став президентом і креативним директором Leo Burnett International, а потім віце-головою і креативним директором Leo Burnett Worldwide. Під його керівництвом 27 агентств Leo Burnett кілька разів були названі "Agency of the Year" в своїх країнах. У 2000 році Advertising Age назвав Leo Burnett Worldwide - "Global Agency of the Year". За підсумками Gunn Report в 2001 році Leo Burnett Worldwide був названий "Most Awarded Agency In The World". А на початку 2003 Майкл покинув свою посаду в Leo Burnett.

Майкл Конрад був головою журі багатьох локальних, регіональних і міжнародних рекламних фестивалів, в тому числі і Cannes 1996. Він є почесним членом ADC Germany, ADC Switzerland і ADC Europe, DDC German Designers Club. У 2001 Майкл був введений в German Advertising Hall of Fame.

У 2004 році разом з ADC Germany він став співзасновником Berlin School of Creative Leadership і з тих пір є її президентом.

Не пропустіть виступ Майкла. Акредитацію на подію можливо оформити до 13 вересня на сайті www.adblacksea.com.

Якщо у вас є якісь запитання, будь ласка, звертайтеся до організаційного комітету по телефону (0038044) 490-90-30 або по мейлу festival@adblacksea.com - Катерина Грабовська, project@adblacksea.com - Ольга Підгірська.

До зустрічі в Батумі 19-21 вересня!