новини

Стартував конкурс на креатив для соціальної реклами про популяризацію електронного документообігу

03.04.2019

Всеукраїнська рекламна коаліція, онлайн-сервіси електронного документообігу "Вчасно" і Document.Online в партнерстві з Програмою розвитку ООН (ПРООН) оголошують конкурс на ідею соціальної реклами з просування електронного документообігу в бізнесі та державних органах. До участі запрошуються всі комунікаційні агентства України.

Відмова від паперу і перехід документів в онлайн – світова тенденція: з 2012 по 2017 рік кількість транзакцій з використанням електронного цифрового підпису зросла в 8 разів та досягло позначки майже в 800 млн. В Україні діджіталізація документообігу стала активно впроваджуватися тільки останні кілька років. Щоб успішно конкурувати на глобальному ринку, нашій країні потрібно швидше рухатися в цьому напрямку.

"Людство почало записувати інформацію на фізичні носії приблизно 5 тисячоліть тому. Так ми навчилися накопичувати і передавати дані і забезпечили науковий прогрес. Тепер, незважаючи на появу нових технологій, ми не хочемо залишати папір осторонь. Хоча це катастрофічно швидко знищує нашу планету. Українське законодавство давно узаконило електронну форму, проте 95% документів в українських бізнесах досі існують в папері. А між тим онлайн-сервіси суттєво економлять час співробітників і знижують витрати на друк і пересилку документів" – розповідає Оксана Ферчук, керівник бізнес-напряму EVO (майданчики Zakupki.Prom.ua і Аукціоні.Prom.ua, онлайн-сервіс "Вчасно").

Основна мета проекту – розповісти українському бізнесу і органам влади, чому електронні документи – це просто, ефективно і законно. А також позбавити від страхів, пов'язаних з онлайн-сервісами обміну документами. Наприклад, багато хто думає, що документи в електронній формі можуть бути не прийняті при податковій перевірці. При цьому є компанії, які успішно пройшли такі перевірки і готові ділитися своїм досвідом.

Популяризація переваг електронного документообігу дуже важлива ще й тому, що при переході на нові технології доводиться перебудовувати не тільки бізнес-процеси, а й змінювати свідомість співробітників. Почати діяти по-іншому завжди важко. За словами тих, хто вже пройшов цей шлях, іноді навіть доводиться боротися з бухгалтерією, щоб переконати їх впроваджувати зміни. Але, як тільки компанія отримує перші результати обміну електронними документами, співробітники самі просять прискорити процес.

Переможця конкурсу визначить журі, до складу якого увійдуть креативні директори провідних комунікаційних агентств України, а також маркетинг-фахівці, які працюють в компаніях-рекламодавця.

Дедлайн конкурсу – 3 травня 2019 року. Підведення підсумків конкурсу відбудеться 1 червня на Церемонії нагородження переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами.

Детальний бриф ви можете переглянути за посиланням.

У разі виникнення питань, просимо звертатися до Олени Рунець, pr@vrk.org.ua.

Подписывайтесь на рассылку ВРК