Захід імперій та пробудження королів на Best Marketing Practices

17.05.2018

Хочете орієнтуватися в середньострокових індустріальних процесах і трендах, а також навчитися приймати правильні рішення в житті? Павло Таяновський, директор з трансформацій Carat Ukraine, розповість про перші ознаки глобальної зміни тренду глобалізації в рекламі та маркетингу на конференції Best Marketing Practices.

 

31 травня – 1 червня відбудеться найбільш очікувана галузева подія країни – 19-ий Київський Міжнародний Фестиваль Реклами, в рамках якого запланована дводенна конференція Best Marketing Practices.

 
Павло Таяновський, який виступить в перший день конференції, 31 травня на ВДНГ, погодився поділитися деякими тезами своєї доповіді, які ви зможете знайти на sostav.ua.

 

Наважуйтесь знати більше з КМФР! Повна програма доступна за посиланням.

 

Аби відвідати фестиваль, вам необхідно зареєструватися на сайті і оформити необхідну кількість акредитацій. 

 

Варто нагадати, що дійсним членам Всеукраїнської рекламної коаліції надається знижка в розмірі 20%, а асоційованим в розмірі – 5%.

 

Якщо у вас виникли будь-які питання або труднощі, просимо звертатися до оргкомітету конкурсу за телефоном: (+38044) 490-90-30 або по e-mail: project@vrk.org.ua, Ольга Підгірська.

Подписывайтесь на рассылку ВРК