Українці візьмуть участь у найпрестижнішому конкурсі креативності у світі

10.04.2018

З 18 по 22 червня у французькому місті Канни пройде щорічний фестиваль креативних індустрій – Cannes Lions. Традиційно в рамках фестивалю відбудеться конкурс молодих креаторів – Young Lions.

 

У чому сенс конкурсу: за 24 години творчим парам треба буде розв'язати певне комунікаційне завдання. Перемагає та команда, чию ідею журі визнає найоригінальнішою, але, при цьому, що відповідає умовам завдання.

 

Хто бере участь у конкурсі: представники рекламних агентств у віці до 30 років зі всього світу.

 

Яке завдання треба буде вирішити: на соціальну тематику. Це може бути як завдання від Організації Об'єднаних Націй, так і завдання від якогось світового благодійного фонду.

 

Ідею для чого треба придумати: конкурс буде проходити в семи категоріях. Українські креатори візьмуть участь в чотирьох з них: Digital (треба придумати рекламну кампанію для нових медіа), Print (треба придумати ідею для рекламного плакату і / або зовнішньої реклами), Media (треба придумати спосіб нестандартно використовувати стандартні рекламні носії), Design (треба придумати фірмовий стиль).

 

Скільки країн бере участь в конкурсі: в залежності від категорії, від 25 до 40.

 

Хто поїде від України:

Digital. Креативний директор ANGRY Сергій Малик та старший арт-директор MullenLowe Ukraine Ольга Бандура;

 Print. Копірайтер Banda Роман Гурбанов та арт-директор Fedoriv Ілля Почкун;

 Media. Арт-директор Banda Ілля Ануфрієнко і копірайтер Leo Burnett Ukraine Катерина Ануфрієнко;

 Design. Арт-директор Publicis Ukraine Михайло Вербицький і копірайтер BBDO Ukraine Антон Кудінов.

 

Як визначалися конкурсанти: у два етапи. Спочатку кожна команда повинна була виграти у всеукраїнському, а потім у фінальному відборі.

 

Олександр Смірнов, президент Клубу Арт-директорів України ADC*UA: «Вперше ми провели цікавий і дуже корисний для наших креаторів експеримент: за запрошенням Клубу ADC*UA, фінальний етап відбору судили такі зірки реклами, як Марк Ворд, Амі Хасан, Поліна Забродська, Саша Кунце, Конрад Лефевр, Каміль Редестовіч, Кейт О, Пол Чан, Марсель Леві, Крістоф Еверке. Завдяки цьому наші левенята змогли отримати коментарі по своїм роботам від людей, які багато разів перемагали в Каннах і були членами журі.

Поїздка на фестиваль тягне за собою великі фінансові витрати, тому команду підтримує мережа магазинів електроніки та побутової техніки ELDORADO. У по-справжньому великих амбіцій не повинно бути перешкод!».

 

 Ірина Кузнєцова, офіційний представник Cannes Lions в Україні: «Наші молоді креатори не перший рік беруть участь в непростий і конкурентній боротьбі Young Lions. На жаль, нам не вдавалося досі завойовувати нагороди. Але з кожним роком зростає наш багаж досвіду, який є безцінним сам по собі. А значитьз кожним роком зростає наш рівень і наші шанси на перемогу. Дуже сподіваємося, що тренінг, проведений Клубом Арт-директорів України ADC*UA, додасть нашим «левенятам» впевненості в своїх силах та підвищить їх рівень готовності до творчої боротьби. Ми дякуємо Клубу за допомогу і небайдужість, і тепер всім креативним ком'юніті будемо щиро вболівати за наших!».