Всеукраїнська Рекламна Коаліція оновлює свій керівний орган – Наглядову Раду ВРК

04.10.2018

3-го жовтня найбільша громадська організація рекламно-комунікаційного ринку Всеукраїнська рекламна коаліція провела Загальні Збори.

  Відповідно до Статуту ВРК, Загальні Збори є Вищим керівним органом коаліції та скликаються один раз на два роки.  

 Станом на жовтень 2018 року ВРК складається із 171 членів. З них 137 дійсних та 34 асоційованих члени.  

  В основному, це лідери та найбільш активні гравці рекламно-комунікаційного ринку – провідні комунікаційні і медіа агентства, дослідницькі і медіа компанії, рекламодавці, галузеві громадські асоціації та індустріальні комітети.

 На Зборах були присутні 98 дійсних членів Коаліції, що складає 72% відсотки від загальної кількості дійсних членів з правом голосу.

 Наглядова Рада Коаліції є постійно діючим колегіальним наглядовим органом Коаліції і є підзвітною Загальним Зборам Коаліції, забезпечуючи виконання прийнятих ними рішень та покладених на неї завдань.

 На Зборах 3-го жовтня діючий до цього часу склад Наглядової Ради звітував щодо проробленої роботи за 2016-2018 роки перед усіма присутніми членами ВРК. Опісля, був обраний новий склад Наглядової Ради та виявлені напрямки майбутнього розвитку ВРК на найближчі 2 роки. 

 Також порядок денний Зборів містив доповідь про актуальний стан українського рекламно-комунікацйного ринку від генерального директора ВРК Максима Лазебника.   

 Отже, до нового складу Наглядової Ради ВРК було обрано наступних представників рекламної індустрії, що відповідатимуть за такі напрямки: 

 

Анастасія Байдаченко, Razom communicatios, ІнАУ, IAB – Інтернет/Digital реклама 

Наталія  Бойко, Edipresse Media Ukraine, УАМБ – Реклама в друкованих ЗМІ/Преса  

Валерій Варениця, 1+1 media group – Реклама на телебаченні 

Любов Височина, BigBoard – Юридичні питання/Правове регулювання рекламної діяльності

Олександр Горлов, CMS Group – Соціальна реклама

Іван Дубинський, Factum Group Ukraine – Маркетингові дослідження ринку та опитування    

Ірина Кузнєцова, DIALLA Communications – Національне представництво міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions

Олена Кустова, MullenLowe Adventa – Освітні і сертифікаційні програми

Олена Лобова, E`comm, Change Communication – PR: агентства та ринок

Ксенія Михайленко, OMD OPTIMUM MEDIA – Комітет медіа агентств

Наталія Морозова, Havas Creative Group Ukraine, МАМІ – Маркетингові сервіси: агентства та ринок

Ірина Муштіна, CF.Digital, DDC – Digital development комітет

Ірина Новікова, bvblogic, P.aid – Комітет з інновацій та стартапів

Владислав Полонський, ROCKETS Growth Research & Development – Комітет комунікаційних агентств

Олександр Смірнов, TABASCO, ADC*UA – Творчі ресурси і креативний потенціал рекламного ринку

Сергій Старицький, Agama Communications/Atlantic Group – Міжнародні зв’язки

Оксана Стехіна, Dentsu Aegis Network Ukraine – Популярізація рекламної індустрії/Advertising Ambassador

Катерина Храмова, Prime Group – Зовнішня реклама            

 

Сподіваємось, що ВРК з новим складом своєї Наглядової Ради продовжить плідно працювати на благо розвитку рекламно-комунікаційного ринку України то побажаємо їй подальших успіхів.

 

 

Подписывайтесь на рассылку ВРК