Mobile ера від razom communications на конференції Best Marketing Practices

23.05.2018

Міла Крутченко, Chief Strategy & Digital Officer, razom communications серед спікерів конференції Best Marketing Practices в рамках КМФР 2018. Міла розповість про цифрові зміни, які нас очікують в найближчому часі, про зростання вагомості мобільних пристроїв серед сучасних молодих людей, а також про способи залучення і утримання уваги покоління Z.

 #актуальність_теми

 Тема, без сумнівів, актуальна. За останній рік пенетрація смартфонів показала вагомий зріст, у кожного другого українця є можливість повноцінно використовувати mobile-потенціал. 

#як_утримати_покоління_Z

• говорити про актуальні речі
• робити це в зручному форматі
• цінувати їх час
• знаходити індивідуальний підхід
• давати доповнену цінність, комунікація повинна бути значимою

#користь_лекціі_на_Best_Marketing_Practices

Інсайти, погляд під іншим кутом, трохи суворої правди. Я допоможу відключити на час профдеформацію і поглянути на комунікацію очима вимогливого і думаючого кінцевого споживача.

#улюблені_кейси

https://youtu.be/YLmzyfpavtM

https://youtu.be/sxwciMHwft0

Повна програма конференції Best Marketing Practices доступна за посиланням.

Аби відвідати КМФР 2018, вам необхідно зареєструватися на сайті і оформити необхідну кількість акредитацій.

Якщо у вас виникли будь-які питання або труднощі, просимо звертатися до оргкомітету конкурсу за телефоном: (+38044) 490-90-30 або по e-mail: project@vrk.org.ua, Ольга Підгорська.