Новий виклик – нове життя! Кампанія від Scholz & Friends Kyiv для 19-го КМФР

19.03.2018

Scholz & Friends Kyiv створили рекламну кампанію для 19-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, яку об'єднала концепція «Новий виклик –  нове життя».

Усім знайома фраза «побувати в чужій шкурі», чи не так? Саме вона в точності передає щоденну працю сучасного рекламіста. Щоб зрозуміти свого споживача – потрібно прожити його життя, думати його думками, стати ним. Кожен новий проект, новий виклик–  це нове життя, зовсім інше.

«Хто з нас ввечері опісля роботи в барі не нив перед друзями, як нудно все життя думати про чипси і памперси? А на ранок приходив на роботу і жадібно вгризався у черговий бриф, викликаючи на допомогу дух споживача. Ось ми про це, із задоволенням для себе і повагою до КМФР » –  Святослав Спектор, креативний директор Scholz & Friends Kyiv.

Продемонструйте всю різноманітність прожитих вами життів в проектах, подавши їх на 19-й Київський Міжнародний Фестиваль Реклами.

Прийом робіт відкритий до 20 квітня на сайті kiaf.com.ua 

Якщо у вас виникнуть запитання, пишіть до оргкомітету фестивалю: project@vrk.org.ua (Ольга Підгорська), festival@vrk.org.ua (Катерина Грабовська) або телефонуйте +38 (044) 490 90 30