Денис Урусов: Щоденна рутина – ворог креативу
21.03.201823 березня Денис Урусов, Creative Group Head, Scholz & Friends Kyiv, виступить з темою «Епічній direct mail» наконференції Best Marketing Practices в рамках фестивалю WOW DONE AWARDS 2018.
«Щоденна рутина – ворог креативу. Цей бриф не фестивальний, тут роботи всього на півгодини. Клієнт окнув і «ОК». Це все від лукавого. Будь-який бриф – фестивальний. Питання тільки в тому хочеш ти цього чи ні», – говорить Денис.
На якому етапі ви розумієте, що кампанія дійсно WOW?
Ти або віриш в ідею з самого початку і втілюєш її. Або просто відпрацьовуєш заробітню плату.
5 WOW-хаків:
#1 Потреби клієнта необхідно усвідомити.
#2 Немає мотивації – немає креативу.
#3 Якщо не подобається, значить, потрібно думати ще.
#4 Ідеї потрібно продавати.
#5 Для всього цього потрібна команда.
Нагадуємо, що крім конференції Best Marketing Practices, в програмі фестивалю – Церемонія нагородження конкурсу WOW DONE AWARDS 2018, а також вечірки, екскурсії та безліч емоцій.
Повна програма фестивалю вже опублікована на сайті non-media.com.
У разі виникнення питань, просимо звертатися до оргкомітету: +380 44 490-90-30, Катерина Грабовська, festival@vrk.org.ua і Ольга Підгірська, project@vrk.org.ua.