All Motion про нестандартні адресні програми та рішення

24.03.2018

Марія Дахлала, генеральний директор, All Motion серед спікерів конфенеції Best Marketing Practices 24 березня у Чернівецькому національному університеті імені Юрія Федьковича.

 

 Чому ви обрали саме цю тему для своєї доповіді? Наскільки вона актуальна?

 

Наш продукт – прикладний інструмент маркетингу. Так, ми не можемо вимірювати кожну дію та реакцію споживача, як у діджиталі, але можемо хоча б розмовляти на практичні теми у колі колег .

 

На якому етапі ви розумієте, що кампанія дійсно WOW?

 

Якщо окрім того, що ми задоволені процесом виконання кампанії і реакцією цільової, клієнт ділиться з нами комерційними результатами кампанії. І вони дійсно WOW.

 

3 WOW-хаки

 

#1 Уявляйте як сприйматиме людина вашу пропозицію саме у тому місці, де ви плануєте її зробити. Думайте у якому настрої, стані, з якими думками вона там знаходиться.

 

#2 Не обмежуйтесь своїм попереднім досвідом та загальним сприйняттям речей.

 

#3 Пам'ятайте, що більшість ефективних рішень не збирає фестивальних нагород, і не ставте нестандартність попереду просто хороших рішень.

 

Повна програма конференції Best Marketing Practices доступна за посиланням. Зустрінемось у Чернівцях!

 

Подписывайтесь на рассылку ВРК