Дедлайн 19-ого КМФР продовжено до 27 квітня

19.04.2018

 

Оргкомітет має чудові новини для всіх тих, хто не встиг подати свої роботи на Київський Міжнародний Фестиваль Реклами –  один із найбільш авторитетних європейських конкурсів у сфері креативу та реклами! Дедлайн перенесено на 27 квітня, а це означає лише одне – ваш останній шанс фігурувати у якості учасників, а в найкращому випадку переможців, конкурсної програми 19-ого КМФР.

 

 Нагадуємо, що на 19-ому КМФР конкурсні роботи учасників оцінюють 8 суддівських команд: Film & Out of HomeFilm CraftMedia, Branded Content & Visual StorytellingPrint & Publishing, Radio & Audio та Advertising CampaignsBest Marketing Innovations, Design & Branding, та Industrial Jury. Вони є неодноразовими переможцями міжнародних фестивалів/конкурсів і учасники міжнародних суддівських складів, включаючи Cannes Lions.

 

Подаючи роботи на КМФР 2018, ви можете підсилити свою позицію у Рейтингу креативності та майстерності України сезону 2017/2018, а також потрапити у масштабний рейтинг AdForum Business Creative Report 2018 року.

 

Поспішайте із реєстраціями кейсів, аби продемонструвати весь пул прожитих вами у проектах життів та вибороти нагороди, адже ваші суперники та конкуренти можуть зробити це за вас.
 

Фінальний дедлайн фестивалю – 27 квітня.

 

Деталі фестивалю, правила, вартість участі та реєстрація робіт доступна на сайті kiaf.com.ua.

 

У разі виникнення питань, просимо звертатися до оргкомітету: festival@vrk.org.ua – Катерина Грабовська, project@vrk.org.ua – Ольга Підгорська, або зателефонувати за номером +38 (044) 490 90 30.