Глобальні рекламні тренди від WARC

09.05.2024

Соціальні медіа є найбільшим каналом у світі за обсягами рекламних витрат, а спортивні медіа стикаються із серйозними викликами через фрагментацію споживання – такими є результати нових досліджень WARC.

WARC поділились з Всеукраїнською рекламною коаліцією результатами досліджень «Social media reaches new peaks» та «Sports media in the era of fragmentation». 

Дослідження «Social media reaches new peaks» присвячене темі соціальних медіа та як вони домінують у світовому медійному ландшафті й мають величезний вплив на те, як бренди досягають своєї аудиторії.

Зараз соціальні медіа є найбільшим каналом у світі за обсягами рекламних витрат, випереджаючи пошукову рекламу. Багато в чому цей успіх зумовлений відродженням компанії Meta. Однак, міцне становище соціальних медіа в бюджетах також проявляється в зростанні TikTok та поверненні до двозначного зростання рекламних доходів у Snapchat і Pinterest. Це домінування ставить перед рекламодавцями виклики, зокрема зростання обсягу рекламних матеріалів у соціальних медіа, а також вплив штучного інтелекту на медіапланування.

Головними тезами дослідження є:

  1. Соціальні мережі є лідируючим медіаканалом за обсягами рекламних витрат у світі
  2. Meta на шляху до того, щоб обійти лінійне телебачення за доходами від реклами у 2025 році
  3. Інвестиції в штучний інтелект допомогли збільшити додаткові витрати на соціальні медіа
  4. Зростання TikTok сповільниться у 2024 році через занепокоєння щодо заборони у США
  5. Snapchat та Pinterest повертаються до двозначного зростання доходів від реклами
  6. Проблеми з доходами від реклами у Twitter/X продовжаться у 2024 році
  7. Обсяги реклами зростають на соціальних платформах
  8. Соціальні платформи стають все більш однотипними

Деталі за посиланням

Дослідження «Sports media in the era of fragmentation» розповідає про спортивні медіа в епоху фрагментації.

Новий медійний ландшафт спорту ставить перед рекламодавцями дилеми. Спорт залишається гарним інструментом для досягнення масової аудиторії. Однак ці стійкі якості під загрозою через фрагментацію споживання. Права на прямі трансляції розпорошуються між телевізійними каналами, стрімінговими та мобільними додатками. Тим часом, оскільки молоді вболівальники віддають перевагу історіям «за лаштунками» на соціальних та стрімінгових платформах, власники прав стикаються з викликом збереження «економіки спорту» на десятиліття вперед.

Головними тезами дослідження є:

  1. Великі спортивні події наживо все ще забезпечують масове досягнення аудиторії
  2. Телекомпанії витрачають все більші суми на права на спортивні трансляції
  3. 2024 рік стане важливим для спортивних трансляцій, оскільки повертаються Олімпійські ігри
  4. Однак, спорт не зможе зупинити зниження доходів від реклами лінійного телебачення
  5. Фрагментація прав на спортивні трансляції загрожує досягненню масової аудиторії
  6. Соціальні медіа виходять на передній план як канал спортивних трансляцій
  7. Стрімери віддають перевагу історіям «за лаштунками»
  8. Реклама залишається ключовою частиною досвіду Super Bowl

Деталі за посиланням